söndag 15 augusti 2010

Söndag hela dagen lång

Har varit en skönt avslappnad sista dag på helgen idag.
Tog sovmorgon
Käkade frukost
Surfade runt lite
Tog en kort promenad till Johans föräldrar (skorna börjar kännas lite mer "ingådda")
Tvättade lite grann
Lagade mumsig kycklingsallad '
Såg på film

Nu har jag resten av kvällen kvar för att fortsätta i denna stilen =)

För övrigt hade jag en oerhört mysig eftermiddag/kväll igår. Åkte hem till Jenny vid 4 för att träffa tjejerna och käka lite mat (tacogratäng). Satt och tjötade lite och hade högläsning ur Solo innan vi begav oss till stadsträdgården för att se och höra på Melissa Horn, UNDERBART!

Vid 9 tog jag Johan i handen därifrån och fortsatte kvällen på Café o Bar för käk o mys, blev en liten omväg hem men det gjorde inget för det var bara mysigt med en promenad i mörkret...


Tror för övrigt jag ska ringa till CSN imorrn för jag är beviljad fullt lån, men jag vill inte ha hela beloppet och alla papper är så kluriga! Inte lätt att börja plugga igen men snart är det dags!!!

Inga kommentarer: