onsdag 18 augusti 2010

Schemalagt liv

Snart dags att börja leva utefter ett schema igen. Känns som jag nästan ignorerat det faktum att jag börjar skolan snart i bloggen. Känns helt galet att jag ska börja plugga så snart, 12 dagar kvar!

Schemat kan jag numera se, men förstår inte så mycket utav det så tänkte ringa och kolla med nån på skolan så jag förstår lite bättre.

Böckerna vet jag inte än hur jag ska göra med, kanske får köpa lite av Fia men sen vet jag inte om jag ska låna kortvarigt på bibblan eller köpa billigt nånstans (så farligt dyra var inte böckerna till denna kursen iallafall) Aja, ska ringa syrran och prata böcker med henne senare har jag tänkt.

Bussar har jag iallafall kollat upp men busskort kan jag inte bestämma mig för förrän jag förstått schemat och vet hur ofta jag behöver åka så det får vänta lite (men det fixar jag med pappa sen)

Bra att ha grejer som block och sånt tänkte jag fixa nån dag nästa vecka för det känns inte så akut.

Om någon undrar så är det värsta att vara så oerhört nervös, ny skola och nya människor helt ensam, tur att jag är en så charmerande person så det lär bli göörbra detta hur som helst!

Inga kommentarer: