söndag 29 augusti 2010

Pirrar i magen

Nu är jag så galet nervös inför morgondagen så det är inte klokt. Finns egentligen inte så mycket att vara nervös för och nu vet jag ju dessutom hur skolan ser ut inuti men det kan inte hjälpas, massvis med fjärilar i magen nu! Har iallafall fixat 2 av böckerna till första kursen och inhandlat block vilket fått mig att iallafall fokusera på nått annat än bara skolstarten och allt nytt folk.

Jaja, wish me luck, imorrn ska jag upp jättetidigt och sen får vi se vad som händer borta i Trollhättan!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag önskar dig lycka till i massor Yvonne. Du är säkert lika motiverad som din syster, så jag tvivlar inte ett ögonblick på att du fixar detta. Och det där med nervös - sluta med det. Det här blir ju mer som ett jobb, inte skola i den bemärkelsen som du är van vid från studenttiden.

Lycka till i massor från Evy