onsdag 11 augusti 2010

Dunk dunk dunk

Ungefär så har det låtit i mitt öra i ett par dagar nu. Har haft lite små-ont och hört både sus och pulsen i örat vilket har varit enormt irriterande. Efter att ha testat en kur (som inte hjälpte) mot vaxproppar ringde jag idag sjukvårdsupplysningen för att höra va de tyckte jag skulle göra. De trodde precis som mig att det var en vaxpropp men tyckte jag skulle gå till vårdcentralen eftersom det jag själv gjort inte hjälpt.

Traskade således iväg till Guldvingen och fick hjälp av en himla trevlig doktor (snabbare än vanligt). Han konstaterade också att jag lyckats få en propp och sög ut det mesta ur örat, sen fick jag en tid för att få bort det sista på fredag och lite örondroppar tills dess. Känns så himla skönt att bli av med detta!

Jahopp då har jag skrivit ett helt inlägg bara om mitt öra, trevligt va? ;)

Inga kommentarer: