onsdag 2 juni 2010

Soffläge

Jag avslutar nu min 3:e dag liggandes i soffan här hemma. Har iofs vart framme och kikat på karnevalen när den var och idag åkte jag och Johan fram till stan för att handla då kylen gapat tom ett tag nu. Men jag har inte orkat mycket mer än så faktiskt, kände mig dålig redan i söndags men jobbade på mina 6 timmar iallafall. I måndags hade jag nästan ingen röst kvar så jag har varit hemma från jobbet med ont i halsen snuva och feber och det känns för jävligt! Jag vill ju komma in i rutinen med att börja jobba dag och sen komma hem i solen och kunna vara ute utan att bli dödstrött direkt! Nu börjar jag åtminstone känna mig lite bättre, jag har ingen feber, mindre ont i halsen och använder inte riktigt lika mycket näsdukar så jag siktar på att vila rösten imorgon och iallafall kunna jobba på fredag!

Må vara ett sjukt tråkigt inlägg men så har jag också sjukt tråkigt själv. Jag ska försöka bättra mig till imorgon och vara mitt vanliga sprudlande jag, fast lite tystare så jag kan prata någorlunda normalt på fredag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Krya på dig Yvonne så du hinner vara ute i solen medan vi har den. Det kan ju vara vår sommar som vi upplever nu. ;-)

Sköt om dig och se till att vara frisk INNAN du går till jobbet :D

Hej från Evy