tisdag 8 juni 2010

Hektisk dag

Idag har jag fått mycket gjort och känner mig nu på kvällen ganska trött men himla nöjd!
Började dagen klockan halv 7 och började jobba klockan 8. Efter jobbet ringde jag Johan för att dra med honom till stan och vi sprang i både klädbutiker, leksaksbutiker och en kort sväng på systemet för att lösa det sista för studentfirandet imorrn. (har ju mer än en person att gratta imorrn så får springa runt lite i vimlet) När vi kom hem ställde jag mig och lagade mat och så fort vi käkat åkte vi hem till Johans föräldrar för att tvätta bilen. Efter detta handlade jag lite på hemvägen och sen ställde jag mig och strykte kläderna vi ska ha imorgon och sen hängde jag lite tvätt som jag nån gång under dagen hann slänga in i maskinen...Nu har jag mest pillat lite med studentpresenter och ska snart sova, morgondagen lär ju vara rätt intensiv den också.

Tycker dock det är rätt galet att det redan gått ett år sen jag tog studenten, saknar allt som hade med studenten att göra nu lite extra faktiskt. Hoppas att alla får en kanon dag imorrn iallafall!

Inga kommentarer: