torsdag 10 juni 2010

Nu har jag tagit mod till mig och ringt vårdcentralen. Ska gå dit alldeles strax till drop-in mottagningen. Sköterskan jag pratade med på telefon tyckte precis som jag att det kunde vara värt att kolla upp nu när jag typ varit förkyld i nästan 2 veckor och har ont i bihålorna. Det är ju inte första gången heller och nu är jag trött på att känna mig hängig.

Var iallafall framme på stan igår och firade alla kompisar som tog studenten, blev jäkligt avundssjuk på alla glada studenter för det finns liksom inte så mycket som slår den glädjen. Åkte iallafall hem till Johans föräldrar sen och firade Johans bror Daniel, mycket trevligt må jag säga! Åkte dock hem sen efter 21 nån gång på kvällen för att Johan skulle jobba och då var jag bra trött och rätt krasslig i halsen igen. Aja, får traska till Guldvingen nu och hoppas på att de kan mig nån mirakelmedicin ;)

Inga kommentarer: