onsdag 30 juni 2010

Rosé

Igår festades det till lite med några från jobbet och jag hade jätteroligt även om det var ganska lugnt för att vara med just det sällskapet. Insåg att det troligen var min sista chans att festa med InfoOne:arna innan jag börjar plugga i höst eftersom vi stänger i 4 veckor nu och sen är det bara en månad kvar! Jag tog iallafall med mig boxen med rosévin som nästan var full till småbåtshamnen och när vi gick till Stadt var den nästan tom! (delade självklart med mig för en hel box är lite mycket även för mig)
I småbåtshamnen blev det tjöt, kubb och karate-moves a lá Tanja, sen gick vi till jobbet en sväng och sen vidare till Tisdaxklubben där jag kom in utan problem, behövde inte ens visa leg. Var hemma halv 2 inatt väldigt nöjd med kvällen men det var inte så jätteroligt att jobba idag såhär dagen efter men det funkade iaf för alla var ju lika trötta...

Nu ska jag ta det lugnt innan Johan vaknar så kanske jag ska till skogshyddan ikväll och träffa min gamla teckenspråkslärare Johanna! Skojj!

Inga kommentarer: