fredag 2 juli 2010

Schtek!

Igår efter jobbet när Johan hade vaknat stack vi två till Svalnäs för att bada och sola. Det var underbart skönt i solen och vattnet var iallafall ganska badvänligt. Sen när Johan hämtade skotern låg jag och läste en stund medans han lekte, inte fel!

Nu har jag iallafall gjort min sista arbetsdag på 4 veckor och semester känns som en riktig lyx just nu. När jag kom hem åt jag lite och sen cyklade jag ut till skogen och sprang igen, verkligen mycket skönare den här gången då det var skuggigt i nästan hela skogen och det gick framförallt lite bättre än sist. Måste bara skaffa mig ett par ordentliga skor som inte är så platta men det fixar jag nån dag.

Nu ska vi snart till Källby för att träffa syrran och barnen och då kanske det också blir lite bad, sen ikväll ska vi till Sjökanten för att äta lite god mat och chilla lite...

1 kommentar:

bitterfittan sa...

hoppas du har en fin lördag babe (: