söndag 18 juli 2010

Halva semestern avklarad

Kom precis på att halva semestern redan är över... Firade iaf 3-årsdagen i måndags med en mysig picknick i Råbäcks hamn. Jag fick 10 röda rosor av Johan och han fick en fotobok med minnen från våra år ihop hittills. Vi tänkte ta den där weekenden i Göteborg om 2 veckor när vi fått lön och klarat av resan till västkusten som blir nu till helgen.

Kom för övrigt in på lärarprogrammet i Trollhättan (precis som väntat men nu är det bekräftat iaf) så efter semestern och en månads jobb blir det plugg som gäller och det längtar jag faktiskt efter.

Hur som helst det var en snabb uppdatering, nu ska jag städa klart lägenheten, har bara golven kvar!

1 kommentar:

Millah sa...

Hej :)
Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.
Kanske finns det något som intresserar just dig.

Var gärna med :)
--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt
och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)

Ha det bra :)
Kramar // Millah