måndag 1 mars 2010

Slut på helgen!

Nu är helgen tyvärr slut, både jag och Johan har firat våra födelsedagar ordentligt och efter en sista helgifka igår var vi helt slutkörda. Fredagen började med en runda på stan för min del, tid hos frissan hade jag och sen klarade jag även av min första runda på systemet. Under kvällen blev det Stadt efter lite förfest i lägenheten, det var faktiskt en riktigt rolig kväll även om det bara var jag och en massa grabbar här hemma!

På lördagen var pappa, Irene, Peo och Micke här och käkade och firade mig och Johan. Även om iallafall jag var lite trött var det trevligt, jag lyckades göra god mat och Irene bjöd på hemgjord polkaglass på Johans begäran sen ett år tillbaka! Fick en jättebra present dessutom, två stora tavlor som vi velat ha länge pryder nu vardagsrumsväggen ovanför soffan så det ser jättefint ut!

På kvällen blev det fest igen med kompisarna, en rätt chill hemmafest måste jag säga med ganska mycket folk, hade t.o.m bjudit in lillebror som verkade ha kul. De flesta drog hem vid 12-tiden lagom trötta. Dagen efter var både jag och Peo trötta men storstädade lägenheten medans Johan var i Kinnekullebacken och åkte skidor. Sista födelsedagsfikat blev vid 3-tiden med Johans föräldrar, mormor och morfar, Daniel och Sofia. Efter fest och firanden var vi sen väldigt trötta så det blev en lugn söndagskväll framför tv'n. Skönt att det sista firandet med syskon och mamma blir nästa vecka så jag hinner vila upp mig med lite jobb nu ;)

Vi har sammanfattningsvis haft jättebra födelsedagar och jag tackar för alla fina presenter vi fått hittills!

En lista på grejer vi fått:
Tavlor
En bok
Blommor x 4
Blomvas
Löpare
Duschdraperi
Såssnipa
Halsband
Presentkort på: Café o Bar & EM-möbler
Tequila
Massageolja
Kamasutraspel
Skål
Trisslotter
Sjal
Vin-set

Inga kommentarer: