torsdag 18 mars 2010

En dag utan solljus

Idag är det väldigt grått ute och precis lika grå känner jag mig för tillfället. Dagen började bra men sen har jag verkligen inte varit på topp. Städade här hemma, insåg att jag inte skulle hinna laga mat till jobbet så packade nyss ner 2 paket nudlar, trist! Jag vet själv med mig att jag inte alls fungerar bra som person utan mat i magen, ska försöka att inte vara alltför baggig idag men det känns redan som att dagen bara kommer vara just grå...

------------------------------------------------------------------------------
Update: Lyckades även bli matförgiftad på jobbet idag så nu ligger jag hemma i soffan och mår inte alls bra. Blev nämligen övertalad att äta pizza istället för mina nudlar och det ångrar jag faktiskt lite såhär i efterhand...

Inga kommentarer: