fredag 5 mars 2010

Jobbvecka

Har jobbat på hela veckan och måste säga att det kännts ruskigt bra, igår slog vi vårat mål och efter dagens slut var vi alla skitnöjda så det kändes kanon att gå på helg efter en sån avslutning! Härlig vecka på alla sätt!

Idag har jag bakat lite, tänkte göra nån tårta tills imorrn då syskonen, småbarn och mamma kommer hit på fika. Får se om det bli lyckat för jag glömde en av sockerkakorna i ugnen så den blev kanske lite torr, möjligtvis går det att rädda med grädde, vanilj och sylt!

Jaja, nu laddar jag återigen för en festkväll, Jenny fyllde ju år samma vecka som mig och har sitt firande idag så det blir förfest där och sen stadt! Ska bli skitskoj! Tog mig en tripp till systemet förut och köpte en flaska rosé, får se om det smakar lika bra som jag förväntar mig... Nu ska jag platta håret och sminka mig lite så måste lämna datorn.

Inga kommentarer: