torsdag 25 februari 2010

Äntligen 20!

Ja imorgon är då min födelsedag! Den vi alla väntat på i 20 år!!! 20-årsdagen då alltså!

Tror väl inte att själva födelsedagen blir väldigt olik de andra födelsedagarna men imorrn räknas jag inte längre som tonåring utan kliver in i vuxenlivet (fast vem försöker jag lura, kommer vara lika barnslig fortfarande) Jaja, imorrn får jag även besöka och handla på systemet för första gången helt lagligt, lite spännande måste jag allt säga!

Min sista dag som tonåring har jag iallafall tillbringat med att tvätta, laga mat och jobba, känns ju lite tråkigt att jag inte gjort nått ovettigare än så men i helgen blir det nog tokigt så det räcker och blir över!

Snart sängen, imorrn börjar jag med en dunderfrukost och ett frisörbesök för att vara på topp!!


Jag 2007, lite yngre, lite somrigare. Efter födelsedagen laddar vi för sommar tycker jag!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis på 20-års-dagen Yvonne :D

Önskar dig en fin och glad dag. Handla inte för mycket på bolaget idag nu så du även i morgon kommer att minnas födelsedagen med glädje...;-)

Nog tycker jag du var ganska vuxen även igår, så mycket tråkigt "vuxen"slit som du då utförde. Redig tös :D

Sköt om dig och Grattis än en gång från Evy :D