tisdag 23 februari 2010

Januari--->Mars?

Börjar seriöst undra vart denna månaden tagit vägen, känns lite som att det hoppat från januari direkt till mars. Om 3 dagar är min födelsedag men jag har knappt märkt av att det är februari och nu är det snart ny månad dessutom. Hur som haver har jag en hel del att göra, måste städa lägenheten någorlunda till helgen när det kommer massa folk hit, börja fundera på vad man ska bjuda familjen på när de kommer hit och dessutom få undan det mesta av tvätten. Får hoppas att älsklingen kanske fixar med lite när jag jobbar!

Har återigen bloggat väldigt dåligt den här månaden, inte känt mig på topp riktigt måste jag erkänna och dessutom har jag blivit så oerhört frustrerad och störd utav jobbiga nässelutslag som kommer tillbaka hela tiden, borde verkligen ringa vårdcentralen igen men tror jag vet redan nu att de bara kommer ordinera mer allergitabletter. Jaja, ringer jag inte innan helgen måste jag verkligen ta mig i kragen efter allas födelsedagar i veckan och helgen och göra det på måndag!

Nej nu måste jag packa ner maten i väskan så jag är klar för jobbet när Johan hämtar mig, idag skulle det tydligen komma lite nytt folk för att jobba med oss, spännande!

Inga kommentarer: