lördag 16 januari 2010

OM JAG SKRIKER, FÖRSTÅR DU BÄTTRE DÅ?!?!?

Måste säga att det varit en knasig vecka.
Jag har pratat med norrmän de få dagar jag har varit på jobbet.
Jag har legat hemma sjuk och låtit som Darth Vader.
Jag har sett filmen Avatar som var galet bra.
Och slutligen har jag tillbringat hela fredagen på jobbet i stort sett.

Började jobbet igår kl.8.00 inställd på att vi skulle jobba kort dag till 12 eftersom jag fått höra det veckan innan. Efter en stund får jag dock reda på att vi ska jobba till 14.30 och att det efter det är konferans som gäller + lite afterwork om man vill. Bestämmer mig såklart för att vara med på detta spektakel och efter både cider, snacks och familjepizza så är vi ett gäng som varit på jobbet mellan 08.00-22.00, måste klassas som lite småsjukt. Efter detta traskar vi som är kvar av det glada gänget på jobbet vidare till krog och kompani och jag råkar av misstag verka intresserad av ett gäng gubbar vid fönstret. Hursomhelst var det jättekul och vi kom inte därifrån förrän vid 12. Då drog jag till stadt och fortsatte min kväll där med massa härligt folk, såsom min EMMA!

Igår blev det alltså alkohol från 14.30 till 1-snåret och jag hade grymt roligt! Nu är jag dock mycket trött...

Inga kommentarer: