torsdag 7 januari 2010

20-års kris?

Kom att tänka på mina förra inlägg här.
Var det inte lite för många vuxenpoäng på en gång, när blev jag så gammal att lycka är en nystädad lägenhet? Dessutom kan väl inte dammsugarpåsar vara mitt största problem? Jösses! Jag blir 20 om mindre än 2 månader men låter redan som en tant, får se till att ta tillvara på tiden nu innan jag lämnar tonåren. Kanske borde börja lyssna på musik annat än på p3 i bilen, festa varje helg, strö kläder runt i lägenheten, leva på godis och hänga på donken?
Nej jag tror inte jag blir lyckligare av det faktiskt, möjligtvis förlorar jag lite hjärnceller på det sättet men det vill jag inte det heller. Jag vill vara den tant jag är!

1 kommentar:

Anonym sa...

Bara lugn Yvonne :D

Tant-varningen kommer inte förrän du fyller 30 - bara så du vet.
När du fyller 20 öppnas världen för dig, för då finns det så mycket som blir möjligt som inte var det innan du blev 20.
Gör det mesta av dina guldår, dvs de åren mellan 20 och 30. Det är då du kommer att leva livet fullt ut :D

Säger jag som verkligen tog tillfällena i akt då... :D / Evy