måndag 11 januari 2010

I hate mondays

Det är väl det mottot katten gustaf har? Jag är beredd att hålla med honom idag iallafall, har nämligen drabbats av förkylning from hell så jag känner mig inte jättepigg, dessutom har jag blivit väckt av jobbet 2 dagar i rad nu, inte kul! Fick reda på igår att jag skulle vara med på en utbildning på jobbet idag så jag blev tvungen att ställa in drillningen och hoppa över en badresa med tjejerna till skövde, dock ringde chefen imorse igen och sa att han som skulle haft utbilningen med oss på jobbet blivit sjuk så jag ska in ännu tidigare för en annan utbildning och utbildningen som skulle vart idag är nästa vecka. Jag tycker inte att detta är jobbigt eller så, det känns bara en aning rörigt just nu, speciellt eftersom det innebär att det inte blir nån drillning för mig nästa vecka heller....
Jaja, nu ska jag strax till jobbet iallafall, ska tydligen snacka lite norska igen, kan bli spännande!

Inga kommentarer: