tisdag 3 mars 2009

Pluggis

Idag gjorde jag äntligen klart min artikel till mitt projektarbete, jag är faktiskt himla nöjd. Hoppas bara nu på att dövas tidning vill publicera den, får vänta och se. För övrigt har jag precis skrivit lite mer på min naturkunskapsuppsats nu, ska återgå till denna tråkiga uppgift strax.

Men till det jag egentligen ville komma till, idag hade jag körlektion igen! Sten-Inge nämnde att jag inte har överdrivet långt till halk-körningen längre, ska bara gå igenom allt jag har gjort tidigare nästa gång och sen är det bara parkeringen kvar. Gissa om jag är glad!
aja, var ju egentligen bara det så nu får det bli plugg igen!




Snacka om att jag längtar till sommaren!

1 kommentar:

Sofia sa...

jaa sommar ska bli såå jäkla underbart! :D då får vi ta en favorit i repris på stadt tycker jag, så kul sist ju! :D