måndag 2 mars 2009

Nedräkning!

Ja nu är det ta mig tusan nedräkning till STUDENTEN som gäller, idag är det bara 100 dagar kvar tills jag står där som en glad flicka på skolgården och viftar med studentmössan! Massor har börjat lösa sig nu också, balklänningen är äntligen betald och studentfirandet med familjen kommer ske på furuhäll bortåt sjölunda, det har minsann mamma fixat. Nu känns det som att det bara är vita studentkläder och skor som saknas, men jag kommer säkert på fler dumheter som måste fixas när det börjar närma sig.

Jo jag har ju hunnit fylla år sen sist jag skrev här också. Hände väl inget särskilt då egentligen, fick lite presenter och var mest bara sjuk. Kände mig döende ett tag och körde bort Johan från huset i fredags i ren dödsångest och fick mamma att komma hit och pyssla om mig. Skönt att kunna vara lite ynklig och bli ompysslad ibland när man inte mår bra, sån lyx blir det väl inte sen när jag flyttar hemifrån så får passa på nu.

Veckans saker att göra blir att plugga, plugga, plugga, jobba, söka jobb och plugga lite till!

Inga kommentarer: