lördag 14 mars 2009

Helg igen...

...och som vanligt händer inget särskilt. (Iofs var jag ute med Emma och en tjej som heter Linda förra helgen, görskojj) Idag har jag städat mitt rum och tömt garderoben på massa onödig skit. Ska bara sätta in lite viktiga papper i en pärm typ och sen är det klart! Borde egentligen övat på trummorna idag också, men har inte hunnit och nu är det försent eftersom folk kikar TV och då kan man ju inte störa med en massa buller och bång här hemma.
Imorrn är det som vanligt jobb som gäller, om jag åker hem istället för till Johan då så kanske trummandet kan hinnas med! Men efter jobbet tänkte jag dra förbi scorett först och främst och se om jag kan hitta några skor till min balklänning, det bör fixas nu så jag kan lägga upp klänningen sen....

Nästa söndag ska det drillas förresten och veckan efter det är det invigning av Dlg, måste alltså riktigt snart sy
ärmarna på uniformen så att dom iallafall är lika långa. Sist jag försökte sy om ärmarna gick det inge bra alls så jag hoppas det går bättre den här gången!

Inga kommentarer: