fredag 19 april 2013

Så fruktansvärt less

Ååååh!! jag börjar snart klättra på väggarna här hemma, så fort jag slutar ta ipren så är febern tillbaka och så har det hållit på sen i tisdags. Johan kom på att jag måste blivit smittad när jag jobbade på förskola förra fredagen och det kan nog stämma, var ju flera av ungarna som hostade rakt på mig så fick säkert i mig flera bacillusker. Det värsta är dock att jag inte blir bättre, tycker jag gör allt rätt som dricker, äter (inte så mycket dock för man blir fasen inte hungrig av att ligga still), tar tabletter och vilar. Hade varit skönt att vara frisk nu i helgen eftersom Johan kommer vara borta hela lördagen och söndagen för att spela in låtar med sitt band i Skara och det är inte så jättekul att vara själv hela helgen. Kan ju inte direkt bjuda hem någon heller, för vem vill bli smittad med evighetsfeber?
Nej jag får väl vara isolerad i helgen och försöka börja plugga lite igen de stunderna jag inte känner mig helt slutkörd. Har faktiskt skrivit 500 ord på slutexaminationsuppgiften idag, det innebär dock att jag bara får skriva mellan 900-1300 ord till, vilket i princip inte är nånting i min värld...

Inga kommentarer: