måndag 10 maj 2010

Tröttis

Nu är jag verkligen inte pigg, sitter här och knaprar i mig ett äpple och ska snart lägga mig.
Det har minsann varit en lång dag, vi startade våran årliga skolgårdsturné med paradorkestern, drillflickor och pom-pom idag!
Gick upp ungefär vid 6.00 imorse, gjorde mig iordning, tog en frukost och sen var det bara att bege sig till musikskolan för att ta bussen till dagens 5 skolor. Rolig dag måste jag säga! Var hemma ungefär vid halv 2 och då var det bara att ställa sig att laga mat, tvätta lite och sen vid 5 började jobbet, nu är jag äntligen hemma men imorrn och på onsdag väntar likadana dagar.
De skrev förresten lite om oss på Lidköpingsnytts hemsida för att en rektor skickat in lite bilder på oss och det var ju lite kul! Lidkopingsnytt
Nej, nu måste jag ladda för ytterligare 2 dagar!

Inga kommentarer: