måndag 31 augusti 2009

Glad glad glad!

Ja helgen har varit jättebra och rolig med två biobesök med älsklingen och nu är jag t.om nöjd med denna måndagen =)
Fixade runt lite här hemma imorse och fixade käk, insåg att det var måndag och att jag äntligen ska vara med på drillningen igen! Det innebär också att jag bara jobbar 4 timmar idag, skönt även om det faktiskt gick ruskigt bra igår!

Men det är inte orsaken till att jag är glad (eller jo kanske lite) utan jag blev bara så oerhört glad efter min körlektion idag! Har vart lite smånervös eftersom jag nu bytt körlärare helt och därför skulle köra en helt ny bil idag. Men jag hade inget att vara nervös för, efter halva lektionen hade jag gjort mig bra vän med bilen och körde riktigt bra! (speciellt om man jämför med torsdagen då jag verkligen körde som en kratta) Jag har nu klarat av alla moment man ska utom alla säkerhetskontroller så nu har jag bara 5-6 lektioner kvar innan det är dags för uppkörning. Jag börjar känna mig redo nu och det är så jävla kul att köra när man kan! Fixade också första säkerhetskontrollen under huven på bilen idag också och det gick finfint =)

Efter körlektionen stack jag för att ta tag i tack-korten från studenten och de ska nog vara klara att skickas ut nästa vecka, bättre sent än aldrig. Nu ska jag ta det lite lugnt innan jag sticker iväg och drillar samt jobbar, full rulle!

Inga kommentarer: