lördag 29 augusti 2009

Fastvuxen?

sitter i soffan ensam hemma en fredagskväll, känns väl sådär nu måste jag säga. Har vart sjuk nu alldeles för länge och börjar fundera på om kroppen bara jävlas med mig, växer troligtvis fast i soffan snart! Jag menar feber, ögoninflammation, halsont och nu nått som känns som lock för öronen är inget jag brukar dras med på samma gång i vanliga fall (eller ja, under samma vecka iallafall) Lyckades ta mig igenom en dag på jobbet i torsdags iallafall och imorrn har jag bestämt att Johan och jag ska på bio. Han festar ikväll, på jobbet är det kräftskiva/fest och jag känner inte att jag kan vara med någonstans och verkligen vara på topp så stannade hemma, därför tyckte jag att jag iallafall kan få hitta på något skojj imorrn! Blir filmen: Sommaren med Göran!

På tal om nått helt annat så hade jag körlektion i torsdags innan jobbet, det gick verkligen jättedåligt. Antar dock att det beror på att jag varit sjuk och därmed inte kört på ett tag. Men på måndag blir det dubbellektion med körläraren Johan istället för Sten-Inge och ska då köra opeln som jag ska ha under uppkörningen. Tänker köra som en GUD! Hahaha nej, men jag måste faktiskt tänka lite positivt eftersom jag inte har så jävla långt kvar nu. I oktober ska jag ha det där jäkla körkortet!

Förresten funderar jag starkt på att försöka avvänja mig vid att använda ordet FAKTISKT, av någon anledning har det fastnat lite i min vokabulär och används nästan lite för flitigt... knepigt det där tycker jag faktiskt ;)

Inga kommentarer: