tisdag 11 augusti 2009

ännu en tisdag

har varit riktigt duktig idag tycker jag, har både lagat mat, diskat och tvättat innan jobbet. Det är bra mycket mer än vad jag orkat göra sen i onsdags, har varit sjuk och varit hemskt trött så nu känns det bra att jag kan göra mer än att bara sitta i soffan och glo! Nu har jag dessutom börjat jobba kvällar på jobbet igen så nu kan man sova länge på mornarna igen om man inte har annat att göra, det är bra skönt det tycker jag! Tänkte slänga in lite student bilder igen imorrn som jag tog på atelje Anund och som jag nu hämtat ut, mamma skvallrada och sa att Evy var väldigt nyfiken på dessa?
Nej nu ska jag nog sticka till körskolan och boka lite lektioner, har inte så jättelångt kvar till min uppkörning nu...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du känner dig helt återställd. Din mamma skvallrade om ditt eländes huvud...

Klart jag är nyfiken på dina studentbilder. Har ju bara sett dig flyktigt på själva studenten. Ska bli väldigt roligt att se proffsfoton nu :D

Hej från Evy