onsdag 27 mars 2013

Nyklippt!

När stråna på huvudet klyver sig i tre delar i topparna då är det dags för klippning för länge sen! Tog tag i saken igår och ringde frissan, snacka om flyt när jag fick tid idag och min frisör sen försvinner på semester i två veckor. Nu är det iallafall fräscht och fint med möjlighet att lägga över en snedlugg trots mittbenan som jag ville ha kvar.

För övrigt gick dagens redovisning utmärkt, var roligare att berätta för flera små grupper än en stor, blir så seriöst och opersonligt då, mer press dessutom. Kul dessutom att hela 3 pers tyckte mitt projekt var så bra att de ville få mitt arbete skickat till sig, då måste det ju bara bli godkänt sen? ;)
nu ska jag efter en dum förkylning äntligen dra till gymmet och dansa lite.

1 kommentar:

Nathalie sa...

Din plan var verkligen bra :)
Skummade snabbt igenom ditt arbete förut och tror absolut du är godkänd!