måndag 11 mars 2013

Jag har börjat röra upp i allt gammalt som känts jobbigt och har därför känt mig trött en period nu. Men jag tror det är bra för att kunna må bra på ett annat sätt senare. Får se hur det utvecklar sig, men hittills är det positivt i alla fall.

Har fortsatt träna 1-2 ggr i veckan vilket ger lite energi och ska verkligen ta tag mer i plugget trots att kursen just nu inte ger så mycket. Kommer ju en till kurs sen som ska vara mycket givande men tuff, och då gäller det att vara i form på alla plan känner jag. Efter det kan jag förhoppningsvis ta mitt sista sommarlov från studier och fokusera på mitt roliga sommarjobb innan hösten och C-uppsatsen hägrar. Börjar kännas nervöst att inte ha den planerad än men det ska nog lösa sig.

Nu ska jag sitta i solen en stund till och sen ta tag i dagen mer effektivt!

Inga kommentarer: