tisdag 25 januari 2011

Har sovit alldeles för få timmar i natt så jag är verkligen supertrött just nu, ska dock åka till skolan strax och då har jag chans att sova lite på bussen. Igår pluggade jag i stort sett bara och myste med Johan innan han åkte till jobbet, det bästa vore om de bara kunde ge honom ett skift som han aldrig lämnar för nu vet jag aldrig när jag har honom hemma, ibland helger, ibland vardagar och som nu när han är borta alla vardagsnätter.

Jaja, idag står en IKT-lektion först på schemat och sen en föreläsning om barnet och skriftspråket om jag inte minns fel, efter detta blir det ett möte på kåren med alla Pustare. Johan har lovat att ha maten färdig när jag kommer hem (Hamburgare) och sen ska jag bara gosa ner mig i soffan. Längtar redan tills den här dagen är framme vid den tidpunkten!

Inga kommentarer: