torsdag 16 september 2010

Dagar som flyger förbi

Känns som det var igår jag började på högskolan trots att jag nu faktiskt är inne på min tredje vecka! Ett par föreläsningar har hunnits med och fler kommer det bli, känns iallafall som att jag har valt rätt för jag stormtrivs.

Hade världens värsta dag igår då i stort sett alla mina papper blev förstörda pga att matlådan läckte ut i väskan, har dock räddat vad jag kunnat idag och omorganiserat så nu behöver jag bara skriva ut lite nya papper och gå till polisen imorrn för att fixa ett utdrag ur brottsregistret så jag får vara med på VFU´n.

Orkar inte berätta särskilt detaljerat vad som hänt de senaste 2 veckorna eftersom det är så mycket roligt, men även lite smårörigt. Kan dock skriva en liten lista på vad som hunnits med så ni vet vad jag haft för mig på ett ungefär.

Inslussningen: Skola:
Stadsvandring Haft ett par föreläsningar
5-kamp Naturdag med klasserna på Hunneberg
Flottrace Startat blogg
Övningssittning
Pysseldag
Bal/Finsittning
Fika i Lidköping med nya vänner från Trollhättan


Kan säga att jag inte har kommit helt tillrätta med hur allt fungerar i skolan men jag känner ändå att det funkar och att jag har hamnat i en bra studiegrupp så än klarar jag mig helt okej.

Har för övrigt fikat med Sofia idag på Ingas café. Det var hur trevligt som helst och jösses vad jag saknat henne, hoppas att jag möter henne och resten av tjejerna på stadt imorrn!

Inga kommentarer: