fredag 30 april 2010

USB Minne

I min dator sitter det ett usb minne, det är ett fint minne det, som innehåller massa fina filer. Men de är inte nerladdade, för det skulle ju vara olagligt! En dag i veckan så får jag pilla på det, men det gör jag inte alla dagar, för det kan ju bli ledset! Hejsan hoppsan lillebror sa Karlsson på taket, och flög iväg.

Nej, om man skulle vara lite seriös nu så MÅSTE jag bara berätta om min dag! Den har knappt börjat. Så nu vet ni allt om min dag.

På väggen hänger tavlor. De är fina, fina rimmar på Dina och Dina är inte ett fint namn.

Själv sitter jag och nynnar på Crashdïets gitarrist cover version av låten Wouldn't You Like To Know Me, för den hade Johan igång på sin datormaskin förut!

Ne, nu får jag allt sluta med allt detta bloggandet! Johan måste ge mig en kram. För det har jag tjatat om i typ 3 sekunder nu. HAVE A NICE DAY

Inga kommentarer: