måndag 26 april 2010

Swooosh!

Ja nu känns det lite som att dagarna/veckorna bara springer förbi. Jobbet rullar på finfint, grejjar lite här hemma med allt möjligt och nu är balkongen det roligaste projektet. (måste hitta ett litet litet bord bara) Försöker planera in så mycket roligheter som möjligt just nu för jag känner mig lite gladare nu än jag varit för nån vecka sen och då måste jag ju ta vara på det så det fortsätter vara så. Imorgon kommer lönen som dels ska gå till hyra och mat men även till lite roligare saker, ska betala biljetter till Robert Gustafsson jubileumsrevy i Göteborg i november, köpa ett till par skor till sommaren och om jag hittar kanske en ny matta till sovrummet och fler små dukar? Får se hur ekonomin ser ut helt enkelt.

Lagade förresten precis en jättegod köttgryta igen, känner mig alltid lite extra duktig när jag lagat riktig husmanskost från grunden och resultatet blir typ som pappas eller Irénes! Aja, nu ska jag hänga lite tvätt och sen blir det drill och jobb, bara nån vecka kvar innan vi drar ut och börjar uppträda igen =)

Inga kommentarer: