onsdag 30 december 2009

Länge sen sist

Tyvärr har jag inte haft lust att blogga på ett tag, det känns som att det har hänt alldeles för mycket under december på många olika områden så att jag helt enkelt inte kunnat välja vad jag ska skriva om. Vill berätta massor men känns som att det spretar åt alla håll med både jobbförändringar, resan till Göteborg, allt julfirande och nu nyårsafton. Mellan allt detta har jag ju självklart klämt in massa andra smågrejer som varit jättekul men som känns ännu mindre viktigt att berätta om... Mitt nyårslöfte (som jag egentligen aldrig har något) får helt enkelt bli att börja blogga mer aktivt. Nu ska jag spela lite på min favoritjulklapp för i år, Wii!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gott Nytt År Yvonne.

Såg ju Mariannes Wii och tycker det såg jättekul ut. Skulle vara kul att ha ett eget men verkar dyrbart. Har du också en sådan där gympa-platta?
Sitter och väntar på att bli farmor, för NU är det dags :D

Yvonne sa...

Nej jag har ingen sån platta än, men tänker nog införskaffa mig en sådan om ett tag, dock måste jag spara mina nuvarande pengar till en skidresa vi ska på snart =)
Vad kul att du ska bli farmor, måste vara rätt spännande nudå! :)