måndag 21 september 2009

Måndag och sovmorgon

Jag gillar att börja jobba sent, idag tog jag mig en välförtjänt sovmorgon men annars brukar jag få riktigt mycket gjort på mina förmiddagar hemma. Har dock bestämt för att försöka vara lite mindre duktig hemma nu i en vecka bara för att fokusera lite mer på teorin och körningen som är nästa vecka. Har dock en känsla av att jag inte kommer lyckas med att lägga hushållssysslorna åt sidan eftersom jag så lätt blir rastlös men jag hoppas verkligen på att klara körkortet nu, jag har varit riktigt nervös nu i ett par dagar och värre lär det väl bli under de kommande dagarna. Dock brukar jag fokusera och prestera bättre om jag är lite nervös innan, bättre att vara nervös nu än helt skakig under själva körningen. Den här veckan är det mycket teori som gäller, lilla uppkörningen ska klaras av på onsdag och sen blir det lite teori igen. Har iallafall en klipptid på fredag att se fram emot och ett barnkalas på söndag som ska bli roligt att vara med på. Jag kommer faktiskt inte på mer att skriva eftersom det enda som cirkulerar i mitt huvud är körkortet så nu ska jag koka ris att äta till Johans currykyckling och sen plugga teori.
Ska bli korthårig igen <3

Inga kommentarer: