fredag 25 september 2009

.....

....klockan är nu 06.11 och jag är vaken och i stort sett klarvaken. Orsaken är att Johan gick upp vid 5 som vanligt för att gå till jobbet och jag idag inte lyckats somna om efter att han gått. Kan tala om att det inte finns så jättemycket att göra vid den här tiden men jag tror ändå envist att dagen kommer bli bra. Vid 09.00 ska jag hem till Jenny, sen ska vi gå till Emelies och fika 09.30 med de tre vise männen (gamla lärargubbarna från DLG) och ett par stycken andra från gamla SP3b. Efter detta blir jag äntligen korthårig hos frissan, sen ska jag på stan med Johan för att köpa lite barnpresenter osv. Och ikväll blir det tacos....

Jo, jag tror nog fredagen blir bra ändå även om den startade onödigt tidigt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra jobbat Yvonne. :D
Men faktum är att jag tror du kommer att vara väldigt trött i kväll och kanske blir det en tidig kväll i säng ;o)