tisdag 7 december 2010

15 hp - check!

Nu kan jag stolt säga att mina 15 första högskolepoäng är avklarade och Godkända!
Idag har jag dessutom mitt sista seminarie på den andra kursen jag läser (kommunikation och lärande) och efter det ska jag bara rätta mitt inlämningsarbete så är även den kursen klar. (Får veta betyget i mitten av Januari på den kursen)

I helgen kan jag annars berätta att vi varit i Göteborg. Vi shoppade, gick på jul på Liseberg, bodde hos Sofia och hade det jättetrevligt, shoppade lite till och såg Robert Gustafssons jubileumsshow. Mycket bra helg.


Nu ligger snön tjock på marken och Johan ska strax köra mig till bussen så jag slipper pulsa i snön. Ska nog slå in en julklapp när jag kommer hem och sen bara ta det lugnt. Det sista skolarbetet kan jag ta på onsdagen & torsdagen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Keep up the good work Yvonne. Grattis till första injobbade poängen. Inte lätt förstår jag men trägen vinner. Lycka till med resten och God Jul till dig och Johan från oss :D

Evy