onsdag 27 oktober 2010

Renoveringen av sovrummet är i full gång och det blir verkligen jättefint! Känner dock att jag själv inte gör så mycket nytta. Inatt hade jag feber och nu är jag dunderförkyld och har mått illa hela dagen, så naturligtvis orkar jag ingenting. Har iallafall fått skrivet lite på min VFU-reflektion och det är ju bättre än inget alls.

Nu funderar jag på vart jag ska ha plats för torkställningen här hemma, det behöver verkligen tvättas men jag har ingen plats kvar i lägenheten medans sovrummet görs om. Blir en svår nöt att knäcka...

2 kommentarer:

Kim Svensson sa...

Hehe förlåt mig, ska inte upprepas =)
Det är jätte fint här, trivs jätte bra =)
Hur går det för dig med pluggandet/jobbandet?

Kram Kim S

Anonym sa...

Kul att höra att du trivs =)
Hur länge skulle du studera?
Oj, var det inte fler ungdomar. Jocke och dom andra då?