tisdag 16 juni 2009

Student goes feber

Nu kan jag alltså pricka av studenten från min to-do-list, de senaste 2 veckorna har flugit förbi och jag har nu haft några av de roligaste dagarna jag varit med om tillsammans med SP3B!!! Även om vi hade lite tråkigt väder både på studentdagen och på balen så har det varit ruskigt kul. Inte nog med att jag kände mig jätesnygg både på studenten och balen, alla vänner, bekanta och familjen gjorde verkligen de här dagarna fulländade. Jag är nöjd och glad helt enkelt. Tänkte slänga upp lite bilder från studenten på bloggen så fort jag lagt in dom på datorn.

Idag är för övrigt ingen bra dag, har legat i sängen, sen lite i soffan, sovit i sängen och nu är jag tillbaka i soffan. Har en djävulsk feber som vägrar att ge med sig även om jag dricker massa vatten och käkar ibumetin... Jobbade 6 timmar igår och det gick riktigt bra, tror jag sålde 200%!!! Dock blev det då inget jobb idag då febern satte stopp för det, men jag satsar på att vara tillbaka imorrn!

På torsdag har jag halkkörningen också som sagt, lite nervös men det ska bli kul!!!!

2 kommentarer:

Malin J sa...

ses på halkörningen snygging:)

Anonym sa...

Ser fram emot att få se lite bilder på dig i din balklänning. Missade ju promenaden till balen. Krya på dig :D

Evy